AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Men vad tiden går fort!

Publicerad 2013-11-13 12:51:58 i Allmänt,

Det här är ju hysteriskt! Ser nu att jag bloggat sist i mars (!!!) och då lovade (mig själv mest för jag har nog inte just nån annan läsare...) att jag skulle skiva oftare. Nå, mitt mål var ju att öka mitt skrivande med 100 %. Alltså från 1 inlägg per år till 2. Och det hann jag ju i alla fallEmoji  Man får vara glad för det lilla man lyckas åstadkomma i livetEmoji
 
Jag har lyckats lära mig en  massa funktioner på min mobil, och det är jag också glad överEmoji Har blivit lite beroende av den faktiskt.....
 
Till helgen har Johan och jag planert att åka till Umeå och besöka Linnea (min dotter) och Jesper, och det är jag  glad över Emoji. Erik (min son) följer med för att besöka sin flickvän som numera bor där, och det är han väldigt glad över att få göraEmoji.
 
Nu ska jag återgå till mitt arbete (vilket jag är glad över att jag harEmoji!)
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela