AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Slask!

Publicerad 2012-04-12 10:13:36 i Allmänt,

Så är vi inne i en rejält slaskig period. Förra helgens underbara skara är nog ett minne blott…. I tisdags cyklade jag till jobbet men nu vågar jag inte göra det förrän snön och slasket är helt borta från vägarna igen.

Jag har besök utav beaglen Freja denna vecka då hennes husse kör bandvagn på Kebnekaise. Att ha Freja hos mig innebär att jag hoppar upp ur sängen (sant faktiskt!!) kl 06.00, slänger på mig kläderna, väcker Freja (morgontrött beagleSömnig…) och tvingar med henne på en 1 timmes morgonpromenad. När vi väl kommit utanför dörren så piggnar hon till och tar täten. De senaste två mornarna har jag varit motvillig till promenaden pga slasket men jag har ändå genomfört den utan att korta av den. Är faktiskt lite stolt över mig självLer

 

I lördags (påskafton) gjorde Elisa och jag ett litet uppträdande på en 50-årsfest. Det var en god vän från förr som fyllde år och jag tror inte att hon väntat sig att vi skulle dyka upp, och speciellt inte så som vi gjorde!! Vi hade ett grundmanus som vi improviserade hejvilt till. Så vilt att vi t.o.m. glömde bort att göra det allra roligasteBesviken! Men folk skrattade ändå så dom var nog nöjda. Det var ju bara vi som visste hur det egentligen skulle ha varitLer

Heippa!

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2012-09-21 17:53:33

du, skriv oftare. Du är ju duktig på det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela