AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Stök och tjorv...

Publicerad 2009-09-29 22:00:41 i Allmänt,

...består min arbetsplats av just nu. I vanliga fall har jag ordnad oordning på mitt skrivbord. Nu har jag bytt rum i all hast och bara buntat ihop allt i flytten. Nu har jag alltså oordnad oordning. M.a.o. så har jag ingen aning om var jag har nånting!! Detta börjar stressa mig lite grann....

I fredags hade vi avskedsfest för de kollegor som slutar eller flyttar till Luleå. Det blev en fest med skratt, tårar och god mat. Vi var ett litet tappert gäng som försökte tömma barskåpet men.. Vi var för få......

Jag hann med en sväng till statt och nya baren också! Kvällen slutade lite oväntat men jag hade himla roligt!

Nu börjar dagarna kännas kalla. Det är "vante-på" som gäller nu. Det börjar vara dags att tömma balkongen från möbler och blomlådor... Men först måste förrådet städas upp så att allt ryms dit!

Anna-Lena befinner sig i New York på "acting for film" kurs. Läs om hennes öden och äventyr i the Big Apple här http://scendrag.dramaze.se/#home
Jag måste ju erkänna att jag är lite avis på henne....

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-10-04 12:41:02

Aha...ni var för få...där av skallebanken dan efter...hihihi...men kul verkar ni ha haft iallafall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela