AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Propp-mätt!

Publicerad 2009-09-17 00:17:21 i Allmänt,

Usch vad jag har ätit idag! Jag som var orolig att jag inte skulle hinna äta middag idag har då hunnit få i mig mer än vad som hade behövts!
Jag hann steka en hamburgare till middag. Sen åkte jag raka vägen till Alva som fyllde 4 år, och där fikade jag ju givetvis! Sen iväg till ett möte på Seskarö och där serverades det ostbricka. Mums! Sen skulle jag snabbt in till Ritva och säga Hej då till Tomas som åker till Thailand imorgon (han blir borta till nästa sommar) och där serverades det smörgåstårta, vilken jag givetvis inte kunde säga nej till!!

Så nu sitter jag här och känner mig propp-mätt.... Skyll mig själv!

Kommentarer

Postat av: Catharina

Publicerad 2009-09-18 18:41:02

Hade man ätit ordentlig middag, så hade man inte varit små sugen, men attans det är gott ibland.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela