AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Simning!

Publicerad 2009-03-21 23:57:05 i Allmänt,

Idag har jag tagit tag i mitt liv och varit och simmat!

Efter 6 veckor på kryckor med kryckgång-i-trappa som den hårdaste träningsformen så insåg jag att det var dags att göra nåt åt mina sakta-förtvinande muskler. Efter 4  längder så fick jag en näradödenupplevelse. Snacka om att vara otränad! Men jag orkade faktiskt med 14 längder! Visserligen med många pauser, men ändå!
Det kommer inte att vara lätt att komma i form!


Simma lugnt!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2009-03-22 09:50:46

Heja Åsa, du kämpar bra!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela