AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Ett tungt farväl....

Publicerad 2009-07-08 12:57:38 i Allmänt,

Det är ett tag sen jag fick till ett inlägg här. Livet har varit lite upp o ner den sista tiden så det har inte funnits tillräckligt med ork eller inspiration för att få ihop lite text.

Igår var en mycket tung dag. Jag tog farväl av en människa som betytt mycket för mig. Han var inte bara farbror utan även en mycket god vän. Han har varit som en pappa för mig sen min pappa dog, en stor trygghet. Nu är saknaden stor.

Vi tog farväl genom att kasta rosor i havet i Haparanda hamn. När Therese och jag for till stugan på kvällen så hade 6 rosor drivit iland där vid stranden. De hade hittat hem till det stället som betydde mycket för honom.



Kommentarer

Postat av: MorsanBaloo

Publicerad 2009-07-12 11:56:41



Men så vackert att blommorna flöt iland vid stugan!



Skickar över en cyberkram till dig.

Postat av: kajsa

Publicerad 2009-07-12 23:06:47

Så fint att rosorna hittade hem! Förstår din sorg och saknad.../STOR varm kram

Postat av: Eva

Publicerad 2009-07-26 11:24:26

Så vackert och fridfullt. Ett minne som blir gott att ha, när annat tränger på. Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela