AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Det glömda nyårslöftet!

Publicerad 2009-01-08 21:15:01 i Allmänt,

Jag glömde ju bort att berätta om mitt nyårslöfte! Jag har inte lovat att börja banta eller hårdträna, om det var det nån trodde.

Nej då. Jag ska börja leva loppan! Inte "Party, party" varje dag, nej! Men jag tänker börja ta vara på fler tillfällen till att ha roligt och må bra. På alla sätt! Om jag t ex  mår bra av att slappa i soffan medans jag glor på TV och äter godis, eller om jag vill gå ut och roa mig både fredag och lördag samma helg, så ska jag göra det! Och om någon har någonting emot det så får de hålla det för sig själv. Annars (här kommer ytterligare ett nyårslöfte) så ska jag fräsa och bita ifrån så att det både hörs och syns. Så det så!

Ciao!

Kommentarer

Postat av: MorsanBaloo

Publicerad 2009-01-09 09:39:36

Låter som ett superbra löfte! :)

Postat av: veronica

Publicerad 2009-01-10 15:46:28

Jag tycker de låter som ett himla bra nyårslöfte!

Goo For It Girl!:)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela