AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Snart dax igen!

Publicerad 2009-01-29 23:04:29 i Allmänt,

Imorgon är det dags för den andra föreställningen på folkan i Haparanda. Förra gick riktigt bra, trots ett katastrofalt genrep! Förra veckan var det närmare 80 pers som var och kollade och denna vecka är det bokat för över 100! Det är verkligen roligt att vi får så mycket publik!

Jag har tagit ledigt imorgon för jag  behöver lite sovmorgon. Det har varit så himla lite sömn på sistone. Det har varit fullt upp med teatern, jobbet och familjen! Min dotter har fyllt 18 år och det har firats vid 2 tillfällen. Första gången hade hon fest för sina kompisar den 17:e (hennes riktiga födelsedag) och sen hade vi fika med tårta för släkten i tisdags. Jag jobbade över på måndan, kom hem vid 20-tiden och började baka en kolatårta. Den första tårtbotten misslyckades för jag satte i för lite margarin:( Den andra lyckades men när jag kokade kolan (som alltid brukar ta 1 timme att koka) så tjocknade den fortare än vad den ska, och innan jag hade fått ut den på tårtan så var den så tjock så den var svår att bre ut! Tårtan blev fruktansvärt ful! Linnea försökte trösta mig och sa att vi kanske kunde sätta någonting på den så att det inte skulle synas hur ful den var. "En handuk" föreslog jag! Men hon hade menat någon garnering.

Ja, tårtan blev ful men det blev jättegod!

Här har ni mig som Eva i "I`m gonna marry Vinnie Vincent" (ser ju tamejtusan ut som en vampyr) 

Kommentarer

Postat av: veronica

Publicerad 2009-01-31 13:28:52

Vad kul att ni fick så många billjetter sålda!

Ni ÄGER!!

Man börja låta som barnen.. mohahaha

Kramar

Postat av: rebecka

Publicerad 2009-02-13 14:02:33

Värsta rockbruden!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela