AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Hallå hela pressen!

Publicerad 2009-01-16 08:02:42 i Allmänt,

Vi har blivit intervjuade i NSD. Artikeln fanns i tisdagens tidning. 

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4363488


Ikväll ska vi alla spela roddar-roller! Ljus och ljud ska transporteras ifrån Seskarö till Haparanda och sättas upp på Folkan där. På söndag ska  vi repa på den scenen.

Samtidigt med allt detta så ska jag fixa en 18-årsfest. Min lill-tjej blir alltså myndig på lördag och ska ha fest för ett litet gäng kompisar (det får bli litet för lägenheten är ju liten). Jag blir tvungen att hålla mig borta hemifrån (Begriper ni varför jag, moi, inte får vara med? Snacka om utfrysning och mobbing!) men jag ska finnas i närheten. Redo att gripa in om det händer något eller om grannarna ringer till mig och klagar att det är för livat!

See ya!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-01-17 21:26:39

Ska bli jättekul att se eran show!

Postat av: MorsanBaloo

Publicerad 2009-01-17 23:47:35

Hihi fick du inte vara med, vad taskigt. ;) Kan ju trösta dig med att jag är inte heller bjuden på dotterns 18 års fest. Vi får ha en egen fest? :)

Postat av: Mig själv

Publicerad 2009-01-18 00:28:39

Jo, Fia! Vi får ha en egen fest. Och då får inte dom vara med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela