AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Gott Nytt År!

Publicerad 2009-01-01 01:00:25 i Allmänt,

Känner mig lite så här:


Nyårsafton och vad händer? Jo, vädret gjorde så att den middag jag skulle ha blivit bjuden på inte blev av! Inte bastubadet heller! Här har jag suttit och ätit nyårssupé i skenet av levande ljus...Ensam!
Men jag gick till kusin Theres vid tio-snåret och där spelade vi Wii-bowling och golf. Rätt kul, fakitiskt! Sen gick vi ut för att kolla fyrverkerierna.

Har inte kommit på några vettiga nyårslöften än....

Känner mig förkyld och lite eländig. Det är faktiskt synd om mig!

Kommentarer

Postat av: MorsanBaloo

Publicerad 2009-01-01 12:04:19

Jag skickar genast över snorpapper som är lika mjukt som lammull, och sen choklad till eländigheten. ;)



Nyårslöften ja... jag lovade (igen!) att jag ska börja motionera. vojne vojne

Postat av: Mig själv

Publicerad 2009-01-01 18:08:42

Tack för dina omtänksmma tankar:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-01 18:08:58

Tack för dina omtänksmma tankar:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela