AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Uääh!

Publicerad 2008-09-18 22:20:53 i Allmänt,

Usch vad jag är less på att linka runt här hemma! Kan gå kortare sträckor utan kryckor men det går långsamt.  Tänk vad härligt det skulle vara att kunna ta en promenad eller cykeltur! Eller en tur med bilen! Eller att kunna bada bastu! Så fort jag kommer iväg hemifrån på egen hand ska jag beställa bastu hos min farbror Öje.

Ikväll har jag roat mig med att äta. Det blev ugnstekt lax under pepperrotstäcke till middag, nötchoklad och kaffe, en stor bit chokladmandelmassepaj med grädde och , avlsutningsvis, bullar med mjölk. Det var inte det att jag var direkt sugen eller hungrig. Jag hade bara ingenting annat att göra!

Nu förstår jag vilket straff det är att bli dömd till fotboja! Jag tackar alla er som försökt att göra det lite uthärdligare för mig genom att hälsa på mig, hjälpt mig med ärenden, ringt eller mailat (tack till Johan som har "bombaderat" mig med en massa roliga mail).

Nu ska jag gå och lägga mig. Eller rättare sagt Nu ska jag BÖRJA gå och lägga mig! Det tar alltid dryga timmen från det att jag börjar  lägga mig tills jag verkligen har lagt mig.

God natt och På återseende!

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2008-09-19 15:45:45

Hi hi mail bomba de kan ja, å de lär int ta slut;).

DU är nämligen på min mailbombar hotlist=).



Å för att undkomma den så måst man maila mig en utförlig förklaring till varför man int vill va me där...nee skojja ba=) säg ba till om de bli fö mycke=).



Ha de

Postat av: Johan

Publicerad 2008-09-19 15:55:00

Jag brukar börja med att säga nee nu måste jag ta å sova sen tar det mellan en å två timmar innan ja verkligen hamnat under täcket...ja förstår int. hi hi.



jag ha samma problem nä ja ska någonstans...ja tänker alltid fa itid å sen ska ja bara...å så bli´re att man få köra som en biltjuv....inte bra...ja ja nå int alltid kanske men ändå=).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela