AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Min nya kärlek Revaxör!

Publicerad 2008-05-04 21:53:29 i Allmänt,

Jag har haft ett smällande ljud i mitt ena öra en längre tid och idag blev jag less och droppade i lite Revaxör. Där låg jag med andra örat mot kudden så att Revaxöret inte skulle rinna ut när min mobil ringde! Det var lite svårt att svara när jag knappt kunde röra huvudet., så jag förklarade till Anna-Lena som ringde att . "Jag låter konstig för jag ligger med Revaxör".  Anna-Lena hörde inte riktigt ordet "revaxör" så hon trodde att jag hade sagt namnet på nån kille och blev lite chockad över att jag sa det bara rakt ut! 

Så var det alltså söndagkväll igen och vad har hänt i helg? 
Fredag: Jag var med Pia på KGB.
Lördag: Jag var med morsan och krattade i stugan. Anna kom på kvällen och hälsade på och vi frossade på en paj som Anna hade med sig.  Vi kan även ha varit vittne till ett ev inbrott i förrådet i huset jag bor i!?
Söndag: Jag låg med Revaxör. Teaterträning på kvällen. Letade efter min jacka som jag hade sett sist på lördagen när jag for till stugan, hittade den i stugan på bron.

Visst är mitt liv spännande ? Det är ju så man smäller av!

Kommentarer

Postat av: johan

Publicerad 2008-05-05 00:12:08

Jo de där me smällande ljud å revaxör lät spännande;).

Postat av: catharina

Publicerad 2008-05-05 10:28:56

ja inte händer det mycket om revaxör är det roligaste som hänt under hela veckan !! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela