AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Du bist mein sofa...

Publicerad 2008-05-10 12:59:55 i Allmänt,

...sjöng Frank Zappa nån gång på sjuttiotalet på LP:n "One Size Fits All". Likaså  jag idag! Min nya soffa är på alltså på sin plats! Tack vare Mattias och Rikard .

Jag fick ett tips att jag skulle linda in den i gladpack innan ev vinkväll, men det blir ju så varmt i baken att sitta på gladpack! Jag fick en annan idé av en annan kommentar. Vitt vin!  Vitt vin i en vit soffa borde väl inte vara så farligt om man skulle råka spilla? Fläckarna borde ju inte bli så tydliga då.  Men jag behöver nog inte vara så orolig för någon vinkväll är inte inplanerad i den närmaste framtiden. I nuläget är nog choklad det farligaste för min soffa. Och då är risken stor att det är jag själv som smutsar ner. Jag kanske borde köpa brun klädsel? Eller övergå till vit choklad?

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-05-10 13:02:05

Ha en bra dag :)

Postat av: Johan

Publicerad 2008-05-10 21:39:02

Ha en bra kväll me din nya soffa.

Postat av: Veronica

Publicerad 2008-05-11 19:32:32

Hejsan!
Kul att man hitta dig också bland bloggarna:-D
Jag tycker de var intressant läsning:-)
(man saknar ju dig här på ön!)
KRAMISAR!!

Postat av: catharina

Publicerad 2008-05-12 09:36:58

Vinet kan även drickas ur plastmuggar med lock och sugrör. Chokladen äter man stående vid kylskåpet, fort så ingen ser :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela