AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Tre föreställningar och en begravning

Publicerad 2008-07-08 21:21:39 i Allmänt,

Nu har vi haft våra tre föreställningar och det gick SKITBRA!! Torsdag och fredag så var det lite mindre publik (antalsmässigt alltså, inte att de var mindre till växten) men de som hade kommit för att se oss var mycket nöjda, sa de! På lördag var det fullt. Och vilket drag det blev! Det var så roligt att stå på scen så vi ville inte gå av! Vi kände oss mycket uppskattade av publiken! Applåderna ville inte ta slut och vi fick dra "Detroit Rockcity" en extra gång. Det var härligt!  Detta trots att jag fick ryggskott när jag lyfte en låda på dagen. Men tack vare smärtstillande tabletter, gel och whiskey så kunde jag genomföra föreställningen utan problem. Nu är jag dock tvungen att hålla mig i stillhet, men det går väl över snart (hoppas jag)!

Nu känns det lite tomt när allt är över. Som Sussi sa så har vi ju sovit, ätit och skitit denna story nu i 9-10 månader så det är ju klart att man känner saknad efter rollfigurerna Jessica, Eva, Cattis, Yvonne och Clarissa. Vi har ju trivts väldigt bra med dem! Hoppas vi får möjlighet att träffa dem igen!

          Anna-Lena som Cattis
Elisa som "Jessica blir            Anna-Lena som
friserad av Sofia                          "Cattis"

 Jag och Sussi som Eva och Clarissa         Erika som Yvonne
Jag och Sussi som "Eva            Erika som "Yvonne"
  och Clarissa"                       



En annan händelse som inte alls var rolig och som jag var med om på fredagen var Violas  (min farbrors frus) begravning.  Det är så hemskt att se min farbror ta det så hårt. Jag är så orolig för hans hälsa nu.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela