AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Julen är en kraftuttömmande tid...

Publicerad 2008-12-21 22:28:02 i Allmänt,

Sitter här och det är allt jag orkar med.....Har varit i farten hela helgen med en massa julstök och imorgon ska man jobba! Suck! Kanske man hinner med en lugn måndagskväll då? Innan dan före dan då man ska inhandla den mat man glömt bort att man skulle ha köpt och sen ska man packa ihop alla julklappar, kläder, katt etc för att styra bilen mot Seskarö där man ska fortsätta plocka in, bort, fram en massa saker...

Nej! Det här är inte klokt! Varför ska man hela tiden känna att man har andan i halsen bara för att det snart är jul? Jag protesterar!

Nu till någonting roligare: Vi ska visa våran pjäs "I´m gonna marry Vinnie Vincent" på Folkets Hus i Haparanda den 23:e och 30:e januari! Affischerna har redan satts upp! Träningen pågår IGEN för fullt och vi har haft träning ikväll. 

Nu måste jag försöka få lite skönhetssömn innan ögonlocken lägger sig över knäskålarna.
Godnatt

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-12-22 21:05:18

Var hittar man biljetter till eran pjäs? Den här gången tänker jag inte missa den...

Postat av: Lillflisan

Publicerad 2008-12-22 21:41:52

Usch, vad stressigt du verkar ha det!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-22 22:30:35

Å vad roligt! Då kan jag ta med Janne och komma och se!

Postat av: Mig själv

Publicerad 2008-12-23 08:38:47

Jag tror att det är Haparanda Teaterförening som säljer biljetterna. Men jag kommer med mer info när jag säkert vet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela