AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Livet på ett ben!

Publicerad 2008-08-19 19:30:04 i Allmänt,

Idag har jag lyckats duscha, sittandes på en pall och med foten på en annan pall utanför duschen! Det kanske låter simpelt men när jag först tänkte igenom det så trodde jag att det inte skulle gå utan en assistent. Men det gjorde det! Jag var först liter rädd att jag skulle bli sittandes i duschen tills Linnea kom hem från skolan, men allt gick bra.

Sen lyckades jag dammsuga lite också med hjälp av en rullstol. Det var inte såå lätt! Jag lyckades köra på dammsugaren hela tiden. Men jag lyckades fånga de flesta dammråtor!

Tänk att man kan bli glad över såna saker som att kunna duscha sig och dammsuga! Jag är tydligen ganska lätt road nuförtiden!

Kommentarer

Postat av: johan

Publicerad 2008-08-19 22:14:54

kul att höra att du kan nu roa dig med damsugaren...hi hi ne skämt å sido skönt å höra att du e på bättringsvägen.



krya på dig

Postat av: Kajsa

Publicerad 2008-08-22 06:58:23

Resultate blir nog bra även om plågan är mkt lång...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela