AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Tillfällig Ö-bo!

Publicerad 2009-05-20 11:20:33 i Allmänt,

Vart har skrivarlusten tagit vägen? Finner ingen inspiration till något överhuvudtaget längre... Jag är inte deppig men det har varit så mycket att försöka reda ut och ta rätt på vad jag vill så allt annat får bara ligga och "samla damm".


Sommaren är på ingående och med den allergi. Det har aldrig varit värre än vad det är nu! Jag trodde att jag blivit drabbad av allergi OCH förkylning. Men eftersom symtomen lindrades mycket av ett nässpray innehållande cortison så är det troligen endast allergi. Men som tur är så finns det medicin som hjälper!


Denna vecka är jag vikarierande Elisa och tillfällig ö-boJ. Elisa är på skolresa med sin yngste son och jag bor då i hennes hem och håller ögonen på hennes äldre son. Hittills har allt gått bra! Min Erik har också bott med oss men imorse åkte han iväg till Någonstans-i-Finland på konfa-läger.




Det var allt för den här gången! (Även om det inte var mycket.. Mitt liv är faktistk mer innehålls rikt än vad det verkar)

Kommentarer

Postat av: MorsanBaloo

Publicerad 2009-05-22 14:41:41

Jaaa äntligen har du hittat tillbaka! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela