AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Utmaning.

Publicerad 2008-10-28 23:05:05 i Allmänt,

Jag har fått en utmaning av Fia

Berätta 7 saker om dig själv.

1. När jag var liten så var jag livrädd när TV visade Familjen Flinta och Fred Flinta ropade "Yaba daba doo!"! Mamma fick stänga av ljudet.
2. Jag ville bli busschaufför när jag var liten. Pappa var busschaufför och jag fick följa med honom på jobbet. Jag tycker fortfarande att det är avkopplande att åka buss.
3.  Min första hund hette Reff och var en svart labrador.
4. En av mina bästa vänner dog när jag var 13 år. Hon var 11 år (nästan 12) när hon blev påkörd av en lastbil på väg hem från skolan.
5. Jag höll på med sportdykning när jag var kring 20 år. Jag skulle ta dykarcertifikat men la av när jag hade klarat grundkursen.
6. Jag och min jazzdansgrupp Fantazia har "dansat förband" till Harry Brandelius (ni vet, "Gamla Nordsjön den svallar och brusar"). Det var tidigt 80-tal.
7. Jag hade vattkoppor när jag var 29 år och väntade mitt andra barn! Fyy, vad jag var sjuk och såg hemsk ut!

De regler som gäller är:
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Jag utmanar: Alpen, Anna, Catharina, Linnea, Johan, Kajsa och Sussi.

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-10-29 19:42:34

Same procedure as last time. Får inte ens ihop sju pers. Sorry. Metrobloggarna har redan kört detta racet.

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-10-31 12:52:13

Nu finns i alla fall 7 saker på min blogg. Varsågod.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela