AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Kvällstankar!

Publicerad 2008-05-16 23:18:36 i Allmänt,

Läste nyss en rubrik i Aftonbladet där Victoria Beckham blev citerad, "Jag kan inte tänka utan höga klackar". Jag säger bara "Suck"! Vad är det som gör att höga klackar hjälper hjälper henne att tänka? Kanske luften blir tunnare ju högre upp hon kommer på sina klackar och att tankarna då lättare kommer fram? Vad som förvånar mig är att någon överhuvudtaget ids citera ett sådant uttalande! Finns det verkligen inga riktiga nyheter längre? Tidningarna är ju fulla av trams och smörja om vad kändisar har gjort och sagt och druckit och ätit etc. Aftonbladet och Expressen har samma nyheter som Hänt Extra och Svenska Damtidning. Hemmets Veckotidning, Icakuriren och Land har intressantare nyheter t.o.m! 

Skvallertidningarna får kändisarna att verka så korkade! Jag menar, hur dum får man vara om man som kändis spelar in en privat porrfilm eller tar erotiska bilder som sedan blir stulen/stulna och hamnar i skvallertidningarnas händer eller ute på nätet? Hur kommer det sig egentligen att den dator som dessa filmer/bilder finns i, oftast blir stulen? Lär dom sig inte att man inte ska låta såna filmer och bilder ligga kvar i datorn? Varför tar man dessa bilder överhuvudtaget? Det är ju ingenting man förstorar och hänger upp på väggen direkt. Eller sätter in i familjealbumet! Man kanske måste ha bildbevis på att man faktiskt haft sex nån gång?

Och alla dessa modereportage! Jag struntar i vilka klädmärken som är INNE eller UTE! Huvusaken är väl att jag inte fryser häcken av mig. Jag har kommit fram till att jag inte är modemedveten. Motsatsen till modemedveten borde väl kanske heta modemedvetslös?

Jag har varit på en kvällspromenad med Troy igen. Tyvärr så är inte Troy min nya kille! Han är en toypudelhanne som ägs av min kusin. Hon är utomlands för tillfället.

Nu ska jag gå och smaska på en härlig, nybakad chokladkaka, typ kladd, med apelsinsmak.

Kommentarer

Postat av: Alp

Publicerad 2008-05-17 11:35:22

Jag undrar om David Beckham har samma förhållande till sina dobbade fotbollsskor? Tänk vilka hål de har i parketten hemma..

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-05-17 12:07:25

Hörde att dom även hade problem med sexlivet! Tror jag det vem skulle vilja sätta på en skyltdocka??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela