AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Regntunga skyar, vartän jag ser..

Publicerad 2008-07-22 22:59:35 i Allmänt,

"Till helgen får vi sol!" Blaha!  Jag tror inte det blir nån mer sol överhuvudtaget. Meteorologerna  verkar ju bara gissa! 5-dygns prognoserna har ju inte hållit en enda gång. Nej, regnet det fortsätter vräka ner. Igår regnade det så hårt och länge så jag började funder om det inte var syndafloden som var på gång och ingen båt i sikte. Kanske man skulle ta in ekan till stan och ställa den på parkeringen utifall att?

Här kommer en låt om regn med Amanda Marshall som jag faktiskt brukade sjunga och spela på gitarr förr (då jag ännu spelade gitarr). Tyvärr är ljudet lite dåligt:

Kommentarer

Postat av: veronica

Publicerad 2008-07-23 14:36:49

Du har inte funderat på och börja spela lite gitarr igen? :)

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-07-23 20:41:48

Det är bara att plocka fram guran igen, för vi ska på turné!

Postat av: catharina

Publicerad 2008-07-23 22:39:27

Det gör inget att det är dåligt väder, då får man städat hemma, och så hinner man igenom några bra böcker åxå..

Postat av: Mig själv

Publicerad 2008-07-23 23:23:45

Ja du Sussi! Vi siktar på turné! Men tänk om vi får sjunga "Vi har farit på turné, men har kommit lätt på sne, finns det någon som kan säga var vi é?"! Vi måste ju ha nån kartläsare...och han måste vara snygg:-)



Och du Catharina! Jag har inte fått det städat hos mig även om det har regnat! Vem är det som kommer och gör sånt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela