AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Punktering?

Publicerad 2008-07-13 23:08:55 i Allmänt,

Det blev lite punka på tillvaron efter teatern. Det har varit fullt upp under en längre tid. Och så plötsligt......ingenting! Ja, nå nu ljög jag lite. Vi hade ett litet uppträdande igår kväll på Seskarö IFs 40-års jubileum. Vi tänkte sjunga bara först men så kände vi att vi ville spex lite, så då gjorde vi det! Sussi och jag gjorde två fulla fotbollssupportrar som hade lite uppvärmning med festdeltagarna. Vi hade fingergympa och skrek lite hejarramsor med dem.

Jag hade glömt kameran men jag hittade en bild på Fias blogg som jag "lånar":


Efter att vi blev utkörda av en vakt (Elisa) så kom Erika och sjöng "Beautiful" och Anna-Lena tolkade till svenska och finska. Sen hade Anna-Lena en liten betraktelse över orienterarlivet, vi hade en improviserad debatt och avslutade allt med en sång som Erika hade kastat ihop en text till.

Men nu är jag snart alltså inne på sista semesterveckan! Idag har min dotter och hennes pojkvän åkt till Stockholm för att gå på  Iron Maiden-konserten  på onsdag.
Jag är grön av avund! Jag hade också velat gå på nån konsert i sommar! Jag har inte varit någonstans i sommar! Jag har inte ens varit ut på sjön än! Jag som ääälskar att vara på sjön! Nej, jag måste ut på sjön någon gång under denna vecka!

Men jag måste försöka få till målandet på stugan först.

Suck! 

Kommentarer

Postat av: MorsanBaloo

Publicerad 2008-07-13 23:27:36

Låna på du bara. :)

Jag kan maila över de andra fotna också...om jag bara får din mailadress igen. Min riktiga dator har semester o det är där jag har alla mailadresser osv.

(Alltså ingen idé att maila mig på Telia mailen)

Postat av: veronica

Publicerad 2008-07-14 14:16:31

Jasså så din semester är också snart slut.. vad veckerna rusat iväg! Jag tycker alla prcis har börjat sin sem, och vips så är de över?!

Och inte mkt till sol och bad har de varit..tråkigt!

Synd att man missade erat framträdande på sif:s jubileum:(

Hoppas man får se er snart igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela