AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Prövningar?

Publicerad 2008-12-10 14:59:42 i Allmänt,

Hemdatorn har pajat, min dotter har feber, min son har skolios, min mamma har hjärtbesvär, någon terroriserar mig med att dra ut motorvärmarsladden till min bil, ekonomin är körd i botten, snart är det jul och jag har INGEN JÄVLA MANDELMASSA!!

Varför utsätts jag för dessa prövningar? Är det någon högre makt som sitter och småskrattar åt min förtvivlan? Nu behöver jag bli uppmuntrad på något sätt som inte kostar mig några pengar!

Kommentarer

Postat av: MorsanBaloo

Publicerad 2008-12-13 18:19:53

Oj oj ser att du har det kämpigt nu. Men ändå roar du oss andra. ;) Skrattade faktiskt småhysteriskt åt ditt inlägg. Mest för att man inte ska skratta åt nån av sakerna du rabblade upp....tror att det var den där jävla mandelmassan som ställde till det. ;)

Hoppas du hade en uberkul kväll igår med mycket dans,flirt och glada vänner. kram

Postat av: veronica

Publicerad 2008-12-13 19:19:38

Jag är så jädrans dålig på och uppmuntra andra... men KRAMAR på dig min vän! Hoppas allt elände vänder till de bättre snart!

Postat av: Mig själv

Publicerad 2008-12-13 22:09:57

Tack mina kära, goa vänner:-)

Och Fia, det VAR uberkul igår! Bäst var faktiskt ett av förbanden, Sly bullit från Luleå! Med Conny Lektorp ifrån Harrioja på sång o gitarr. Kolla in deras myspace: http://www.myspace.com/slybullit

Postat av: Pia

Publicerad 2008-12-16 10:31:10

Tack själv för sällskapet Åsa, det var djäkligt kul!! Roligt att höra att så många tyckte att sonen var bra.....jag känner mig mäkta stolt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela