AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Idag för 14 år sedan...

Publicerad 2008-12-01 22:27:31 i Allmänt,

...födde jag barn för sista gången! Det var min son Erik som föddes 18 minuter över midnatt den 1 dec 1994. Han var beräknad till den 30/11 så man kan säga att jag gick 18 minuter över tiden. Idag har jag varit till Seskarö och firat honom. Tänka sig vad tiden gått fort! Det är inte länge sedan han var en liten mini-kille och nu är han en lång yngling som får mamma att känna sig som en liten skit.

Här håller vi på att krama sönder varandra:


Imorgon bitti så åker jag till Luleå på tjänsteresa, om ryggen håller! Fick idag jätteont i ryggen helt utan vidare . Nästa vecka åker jag till Umeå 2 dgr och veckan efter det igen till Luleå.  Har inte behövt åka iväg nånstans på hela hösten men nu blir det nåt varje vecka fram till jul.

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2008-12-02 08:22:57

Din minsting är 14 och min är 8...Stort grattis till din!!!

Postat av: veronica

Publicerad 2008-12-02 11:29:07

Oj vad mysigt foto.. värmer i mamma hjärtat och se=)



Kör försiktigt!

Postat av: MorsanBaloo

Publicerad 2008-12-02 23:21:06

Härligt foto! :)

Hoppas ryggen är okej och att dina resor blir roliga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela