AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

I´m alive!!

Publicerad 2008-08-18 18:24:09 i Allmänt,

Jag  överlevde operationen och har nu kommit hem. Jag fick åka hem samma dag som operationen men jag åkte till min syster i Nikkala och fick vara där tills igår. Tack och lov att jag har min storasyster! Hade hon inte tagit hand om mig så hade jag haft det tufft första dagarna. Hon och hennes familj har skämt bort mig riktigt och hjälpt mig med allt möjligt.

Men nu är jag alltså hemma i min lägenhet. Min dotter hjälper mig så gott hon hinner men skolan har ju börjat idag och hon har sina förpliktelser i stallet så jag försöker klara mig på egen hand. Det är inte det lättaste när man bara får använda en fot! Självklart stöter man dessutom i den onda foten hela tiden

Det är lite svårt att sysselsätta sig i den här situtationen. Tur att det finns TV och dvd-spelare i alla fall! Min systerson lånade mig en hög med filmer som jag har börjat beta av idag.   Jag har lånat en hel del böcker också men jag tror inte att det räcker hela sjukskrivningen (4 veckor).

Jag vill tacka er alla som hört av sig i samband med operationen! Det är skönt att veta att jag har vänner

Nu måste jag lägga mig i soffan och hålla koll på vad som händer på TVn.
Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: veronica

Publicerad 2008-08-18 21:23:04

Oj de låter ju skönt... få ligga och slöa framför tv:n:)

Man blir ju lite avis!!

Kram

Postat av: Kajsa

Publicerad 2008-08-19 14:51:47

Syrrans(Ellis) ena dotter har op båda fötterna så vi vi att du har både ont och är handikappad ett långt tag framöver... By the way riktigt gott att dy överlevde op!!!!

Postat av: Kristina

Publicerad 2008-08-19 17:05:15

Det var snabb-besök på sjukan! Du hann väl inte ens ragga upp nån snygg läkare/kirurg heller? Du får väl simulera lite smärtor nästa gång så du får bli kvar lite extra... på spaningsuppdrag. ;)

Ha det så gott så ses vi snart.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela