AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Hoppsan!

Publicerad 2008-10-08 21:38:37 i Allmänt,

Jag råkade visst ljuga i mitt förra inlägg. Förlåt! Jag har åkt skridskor efter att jag föll och skadade axeln. Jag har åkt  förförra våren. Glömde lite. Vi åkte på en skridskobana som plogats upp på älven vid Torneå. Jag var alltså utomlands och åkte. Men jag var skraj och stel och det gick inte så smidigt. Men jag har åkt i alla fall! En tornedaling på Torneälven! 

Här har vi en annan tornedaling som åker skridskor (betydligt bättre än mig)! Men mest sjunger han ju. Det här är en tornedaling vi kan vara stolta över! "Idol" har aldrig varit så roligt som när Markus Fagervall var med! Han har en så störtskön röst! Den här låten sjunger han t.o.m. bättre än originalet, tycker jag (och jag gillar Coldplay):

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2008-10-10 22:17:04

Men visst är han helt suverän!!! kollade på ett program där han var med där det pratades om det finska språket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela