AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Äntligen helg!

Publicerad 2008-10-24 23:32:44 i Allmänt,

Äntigen så är det helg! Det har varit en jobbig vecka och nu behöver jag få vara glad i helgen så att jag orkar med nästa vecka.

Imorgon ska jag med några arbetskompisar till Kalix-Nyborg för att rida på Islandsponnysar. Det ska bli kul! Jag har inte ridit på några år så jag lär nog vara öm i baken i morgonkväll.

Min bildskärm fungerar för tillfället men det är något fel på den! Ett tu tre så kan den bara slå av .

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2008-10-26 19:46:27

jag vill ha en islandshäst! dom är små och behagliga och om man nu ska ramla ner så är det inte så himla högtifrån...:=)

Postat av: Mig själv

Publicerad 2008-10-26 22:46:53

Islandsponnier är otroligt fina hästar! Det var härligt och kul att få rida igen, men jag har jätteont i baken nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela