AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

En erfarenhet rikare!

Publicerad 2008-11-27 22:34:21 i Allmänt,

Idag har jag och Erik (min son) blivit en erfarenhet rikare! Vi har tappat bort bilen i det nya köpcentrumets parkeringshus!  (Hur fan...?) Ja, det var enkelt! Vi kom bara ut genom en annan dörr än den vi gått in genom!

Var nyss och såg T-schoolbands konsert på Folkets Hus. Linnea var med och lirade. Jag har varit och sett deras olika uppsättningar genom åren men det här var tamejtusan det bästa hittills! Det är himla kul att se alla dessa talangfulla ungdomar.

Jag har ganska mycket On My Mind just nu. Jobbet, pengar (som jag aldrig har), julklappar, ett möte som blev inställt, urskog som hotas av avverkning, val som man står inför ibland + en massa annat tjafs. Jag tror jag skulle behöva en god natts sömn så skulle kanske allting klarna och jag skulle veta vad jag ska göra med resten av mitt liv.
 
Sov gott! 

Kommentarer

Postat av: iZac

Publicerad 2008-11-29 19:43:33

Seinfeld gjorde ju en gång ett helt avsnitt om en borttappad bil i ett parkeringsgarage! :)



Själv räcker "Maxi"-parkeringen ibland för mig att fundera "var f-n ställde jag bilen?"...

Postat av: veronica

Publicerad 2008-11-30 15:40:55

Ler de har hänt mig flera ggr att man funderar.. var ställde jag nu bilen?

Speciellt utanför Ikea..

Men nu har jag lärt mig och titta var jag parkerat=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela