AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Bloggtorka?

Publicerad 2008-11-06 19:45:36 i Allmänt,

Det verkar som om jag drabbats av bloggtorka! Hittar ingenting intressant att skriva om. Egentligen finns det väl massor att skriva om men jag känner ingen riktig inspiration, liksom.

Idag har jag varit ledig. Kände att jag behövde en dag till fönstertvätt. Det var nog i sista minuten för det var -10 grader imorse när jag steg upp! Jag hade Freja hos mig också för hussen hade åkt till Pajala i ett tjänsteärende. Vi hade det riktigt trevligt, Freja och jag! Vi var ute och promenerade några gånger. Vi hann besöka min moster bl.a. Jag kom på att jag nog har blivit gammal nu. Jag menar, jag tar ledigt för fönstertvätt! Herregud!

I helg blir det två fester (om allt går enligt planerna)! En imorgonkväll här i stan och en på lördag på Seskarö! Det blir pubafton på ön och denna gång ska jag inte jobba! Tacobufé, trubadurer och billig öl! Ja, trevliga och roliga vänner blir det också (förhoppningsvis)! 

Tjenixen!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2008-11-06 23:03:10

Trubadurer och billig öl...kan det bli bättre?

Postat av: veronica

Publicerad 2008-11-08 16:20:02

Trevliga och roliga people... Ja jag kommer ju, Mohahaha!!

Postat av: Mig själv

Publicerad 2008-11-09 21:56:08

Precis Veronica! Det var ju det jag menade;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela