AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Upp till kamp...!

Publicerad 2008-05-01 22:08:09 i Allmänt,

I dag har jag varit och demonstrerat! Det var så länge sedan jag gjort nåt sånt och man var ju lite ringrostig. Det var inte bara jag som tyckte det, det var andra som kände likadant. Det var en som sa att "Det har ju inte funnits någon orsak att demonstrera på länge men NU finns det flera anledningar!". Jag sa att vi borde haft en snabbkurs i demonstrationskonst så att vi inte hade behövt känna oss så osäkra.

Sommaren kom plötsligt i år! Idag var det faktiskt sommarvärme. Jag var med A-L och tog en lång promenad. Först cyklade jag till Marielund, sen gick vi över till Torneå via Mattilaltullen, en låååång sväng kors och tvärs över Torneå innan vi vände kosan tillbaka mot Sverige igen. Puh!!
Balkongmöblerna har åkt fram igen! Vi har suttit och ätit middag ute på balkonen. Ugnstekt lax under pepparrotstäcke och potatis. Smaskens!

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2008-05-02 09:27:06

Å ja som trodde de va bara i Sangis de va bra väder...ha ha=).De lät gott me lax.
Ha en bra da i da också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela