AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Ingen kontakt....Klart slut!

Publicerad 2008-05-19 22:48:02 i Allmänt,

Har just kommit hem från senasen. Jag fick inga svar från andevärlden. Men det fanns andra som fick det! Bl.a. en kompis till mig fick meddelande från en rullstolsbunden vän. Jag vet vem den rullstolsbundne vännen var. Det var en kvinna som fick ALS när hon var kring 40 och hon dog för nått år sedan.  En arbetskompis fick ett meddelande från sin pappa som dog hastigt för ca 2 år sedan. Det var folk som fick meddelande om kärlek från sina döda anhöriga. Men jag fick inget meddelande

Varför kan ingen ande bry sig om mig? Jag har en gång fått en hälsning via ett medium till min mamma från min mosters avlidne man. Men varför kunde inte JAG få ett meddelande som var riktat till MIG? Det hade varit skönt om man hade känt att någon bryr sig...död eller levande. Åh Nej och Hjälp! Jag tror att jag har börjat utveckla egoism!

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2008-05-20 07:58:21

Vad tråkigt att ingen tog kontakt med dig. Jag hade nog varit jättenervös och sitta där och lyssna på Terry och vänta om de är nån som tar kontakt med mig! Fast Jag tror inte att någon skulle göra det.

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2008-05-20 15:30:32

Kanske den ande som nattar dig varje kväll tycker att du borde förstå utan hjälp av några medium..

Postat av: veronica

Publicerad 2008-05-20 17:49:36

Tackar! De ska jag göra:-)

Postat av: Johan

Publicerad 2008-05-21 13:59:59

jahaa 24 timmar på ett dygn...hmmm ja tror nog jag har räknat fel...ha haaa...jo ja vet sömn är viktigt...å ja lovar ja sover gott denna natt...;).

Postat av: Johan

Publicerad 2008-05-21 17:16:28

Seans...ja nog e du modig du;).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela