AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Äntligen tisdag!

Publicerad 2008-05-27 23:06:57 i Allmänt,

Idag skiner solen! Igår var cykelfärden till jobbet rätt blöt men idag kändes det riktigt trevligt!

Igår har var jag tvungen att beställa nytt bankkort. Koden förblev försvunnen från mitt minne! Jag kan inte fatta hur jag kunde glömma den bara plötsligt. Börjar bli lite orolig för min mentala hälsa faktiskt. Tänk om jag plötsligt inte kommer ihåg var jag bor! Eller vad jag heter! Nå..jag kanske blir så glömsk att jag inte kommer ihåg att jag glömt någonting och då blir det ju lättare för mig! Man saknar ju inget som man inte kommer ihåg att man haft! 

I förrgår var det morsdag. En gräslig dag! Mina söner struntade fullkomligt i det! Deras far var ute på sjön under helgen och jag for hem till dem för att de inte skulle behöva vara ensamma. Pojkarna sa till mig att de klarade sig ensamma när pappa är borta men jag tycker att 13 och 15 år är en lite orolig ålder då det kan hända lite vad som helst och eftersom den äldre har moppe så bidrar det till att min oro ökar. Jag begär inte blommor, presenter och tårta på morsdag men gärna en kram och att bli bjuden på frukost. Det är väl ändå inte för mycket begärt? Det enda som hände var att min yngste son började gnälla för att jag hade sagt att jag ville att de skulle komma med till mormor på morsdan. Jag tappade till slut humöret och det blev gräl! Ska det vara så himla svårt att få dem att ställa upp för sin familj nån gång? Nej, det var ingen trevlig morsdag. Jag fick till slut en kram. Av min dotter när jag kom hem till Happis vid 10 på kvällen. Tyvärr var det lite för sent för att bli bjuden på frukost då.

På söndagkväll plockade vi på oss rockoutfiten, hårdsminkning och högklackat! Det var dags att ta foton till affischen för vår föreställning "I´m gonna marrie Vinnie Vincent". Vår ljudkille Micke stod bakom kameran och vi trängdes framför. Det var inte det lättaste! Micke tog bild efter bild efter bild men vi blev aldrig nöjda alla fem. Det var alltid nån som sa "Nej, där var jag ful", "Nej, fy vilken min jag hade där!" etc. Här kommer ett litet axplock av bilderna:

                                      

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2008-05-28 09:35:50

Ref:Virrhöna=)de känns skönt att ja int e ensam om att glömma saker=)...Pratade me syrran å hon sa med ett lätt skratt å leende...de e normalt Johan;).
Vi kanske skulle starta en Klubb..ha haaa

Postat av: MorsanBaloo

Publicerad 2008-05-28 19:01:07

Rackarns ungar...
Vad coola ni är på bilderna! =)
Går det bra om jag länkar din blogg från min?

Postat av: catharina

Publicerad 2008-05-29 10:02:59

Ops, jag är inte bättre jg heller, inte komj ag ihåg min mamma....fullt upp hela tiden..så kommer man ihåg det natten efter och vaknar med ett ryck...jäklar inte nu igen.

Postat av: veronica

Publicerad 2008-06-02 13:56:17

Jag Tycker de var fina bilder på er!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela