AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Utmaning.

Publicerad 2008-08-28 16:20:48 i Allmänt,

Har fått en utmaning av Sussi.

Först reglerna:

  • Svara på alla frågor
  • Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
  • Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?

Något snabblagat (men jag försöker variera mig)

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?

Hjälper gärna till om jag får.

3. Var sitter du helst när du bloggar?

Vid datorn.
4. Köper du ofta Triss?

Nej.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Campoamor,  Spanien.

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?

Det är nog mest 4, 5, 4+ och 4fakta.

Skickar vidare till Johan, Fia, Catharina och Anna.

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-08-28 20:30:16

Det kommer mera, jag ska nog håll dig sysselsatt. Du har fått ett pris att hämta på min blogg!

Postat av: johan

Publicerad 2008-08-28 21:38:21

Utmaningen e gjord va vann ja=)...



Ahaaa va de de utmaningen gick ut på att hålla dig sysselsatt=)ler ja brukar va ganska bra på att fylla folks e-mail me smått å gått=). ja ha en massa på arbetet se till att ha mycke utrymme i datorn på Söndag=)...

Postat av: kajsa

Publicerad 2008-08-29 20:47:24

Tv4 komedi då?

Postat av: Mig själv

Publicerad 2008-08-29 21:53:39

Jag ser tyvärr inte Tv4 komedi:-(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela