AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

I´m bored..so bored!

Publicerad 2008-08-24 16:37:27 i Allmänt,

Det här börjar kännas SKIT-TRÅKIGT!
TV:n kör bara trista program, böckerna lyckas inte heller trollbinda mig, matlusten har försvunnit, det händer ingenting spännande på gatan utanför. Allt känns bara blä, blä och blä!
Det finns en gammal film som heter "Fönstret mot gården" (eller nåt liknande. Jag tror att det var James Stewart som hade huvudrollen) som handlar om en man i rullstol som roar sig med att titta vad grannarna gör och som blir vittne till ett mord. Tyvärr så har jag så fredliga grannar så nåt mord verkar jag inte kunna bli vittne till heller. 

Suck!

Jag försöker komma på nån underhållande ny hobby som man kan göra med bara ett ben. Kanske det här:



Kanske lite väl omständigt bara för att tända ett ljus. Någonting att använda fart hållaren till, kanske?


Men allvarligt, va! Jag klättrar snart efter väggarna och det har bara gått  en vecka!

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-08-24 21:37:30

Skriv en pjäs eller en show!

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2008-08-25 09:24:51

Jo, skriv en pjäs! Låt inspirationen flöda. Skriv fast bara ett antal utkast eller en dikt!

Postat av: Kajsa

Publicerad 2008-08-25 15:13:59

Fniss...testa och tänd ett ljus...

Postat av: johan

Publicerad 2008-08-25 15:18:34

asg man kan ju nästan se bilden framför sig när du testar tända ljus där hemmaler

Postat av: veronica

Publicerad 2008-08-26 11:29:30

asg tänker desamma som johan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela