AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Tekniken är underbar.....

Publicerad 2013-03-07 09:33:24 i Allmänt,

Idag är tekniken och jag inte bästa vänner! Varken mobil eller jobbdator funkar:( Anledningen till att mobilen inte funkar är att jag bytt från Telia till Halebop och dessutom även bytt telefon! Jag har bytt till en modell som jag inte behärskar och förmodligen aldrig kommer att använda alla funktioner på. Jag borde nog ha bytt mig till en med stora knappar som man kan ringa och sms:a med. Det borde jag ha nöjt mig med, men nej! Jag valde ju en Samsung Galaxy SIII 4G. Som om jag någonsin kommer att förstå den mobilen..... Ha! Dessutom sket det sig med bytet från Telia till Halebop! Nå, det är väl bara att försöka ha tålamod och hoppas att det löser sig till slut.
 
Min jobbdator accepterar inte mig som användare idag! Jag kommer in på mailen och internet men sen är det stopp! Jag har inte tillgång till de program som jag måste ha för att kunna utföra mitt arbete. Jag säger bara "Suck..."
 
Det är längesen jag bloggat men nu ska jag försöka ta nya tag och skriva oftare än vad jag gjort det senaste året. Åtminstone liiite oftare. Kanske ökar mitt skrivande med 100 procent! Är det att lova för mycket? Istället för att skriva 1 gång/år så skriver jag 2 gånger! Det är nog ett mål som jag borde kunna uppfylla.....
 
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2013-08-04 23:08:28

Faktiskt så undrar jag hur det går med mobilen:-)

Svar: Det går riktigt bra! Jag har lärt mig massvis med spännande funktioner:)
Åsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela