AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Gott Nytt År!

Publicerad 2010-12-31 21:54:10 i Allmänt,

Jaha! Så var det slut på 2010. Idag har det varit lite av en latar-dag. Men det unnade jag mig väl för det har varit fullt upp nu under några dagar. Min mor fyllde nämligen 80 år igår och det blev en stor fest! Drygt 50 personer, släkt och vänner ville fira min mamma. Festen hölls i Nikkalas hembygdsgård och min syster och jag + våra barn och män skötte ruljangsen. Min svåger Leffe stod för kockandet och det blev en supergod lax-soppa! Anna-Lena dök upp och bjöd på en enmansföreställning och mamma blev väldigt överraskad:)

Men nu ikväll är det alltså nyårsafton! Johan och jag har njutit av en god middag och lite vin! Nu blir det efterrätt med kaffe och sen blir det lite skumpa! Vi planerar att hinna ut på stan och se fyrverkerierna. Förra året hann vi bara till korsningen Åkergatan/Björnholmsgatan när det började smälla, men i år planerar vi alltså att hinna till stranden:)

GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2011-01-01 12:53:27

Den stora frågan nu är: Hann ni?

Postat av: Jag själv

Publicerad 2011-01-01 22:53:25

Jodå Kajsa! Vi hann! Vi hann t.o.m. se finska fyrverkerierna:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela