AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Höstigt värre!

Publicerad 2010-08-26 15:10:08 i Allmänt,

Jag trodde ju att övergången från sommar till höst skulle bli mjuk och försiktig så att man hinner vänja sig. Men inte.... Här kom hösten som ett expresståg från ingenstans! Det var ju en himla tur att man inte hamnade under det! Från att man ena dagen kunde ha kjol och sandaler så var det mössa och vantar nästa dag:( Närapå i alla fall! Jag försökte tappert kämpa emot och ville inte ha vantar men nu har jag resignerat.... Det är så himla kallt att cykla utan vantar:(

Igår var det dags för löning igen (Yipiiee!!) men den räcker nog inte så länge den här månaden heller:/ Min son ska köra halkbanan och det kostar ju en hel del. Men förhoppningsvis så har han körkortet snart!!

Min rygg har krånglat en del under senaste månaden och igår var det ont igen. Jag lade mig på golvet på spikmattan (Det hjälper faktiskt!) och somnade dit!! Dryga timmen låg jag där och märkena i ryggen var så djupa att dom inte försvann på hela kvällen!! Men skönt var det! Ryggen blev alldeles varm.

Ikväll planerar jag att åka till Johan och bli lite omhändertagen. Hoppas bara att han har tid att ta hand om mig lite......;)

Tack o hej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela