AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Minnesförlust?

Publicerad 2009-01-13 23:02:03 i Allmänt,

I somras satt replikerna som en smäck.... Men nu verkar det helt hopplöst! Jag har helt plötsligt börjat kalla min tvillingsyster i pjäsen för Eva. Det är bara det att det är jag som är Eva! Min rollfigur heter Eva! Hur ska detta gå? I söndags kallade jag även Anna-Lenas rollfigur Cattis för Eva? Jag vill tydligen döpa alla till Eva! Man kanske skulle döpa om pjäsen till "Vinnie Vincent och de fem Evorna"?

Igår träffade vi NSDs reporter Linda som skulle skriva ett nytt reportage om oss. I somras hamnade vi ju på en massa Kiss fan-siter tack vare hennes reportage. Får se om det kan upprepas!



Jag har fått frågan om var biljetter kan bokas och köpas och det kan man alltså hos Haparanda Teaterförening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela