AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Succe? Jomenvisst!

Publicerad 2009-02-01 23:43:49 i Allmänt,

Så nu har vi haft våra två föreställningar på Folkan i Happis och det blev succe bägge gångerna! Nåt annat kan man inte säga:) Fullsatt bägge gångerna! Jag är så himla glad att det gick så bra som det gick! Men man känner sig lite avslagen så här efteråt. Det går åt så mycket energi men man får oxå så mycket energi tillbaka men sen efteråt så känns det som om man hamnar i vaccum.

Jag blev så glad över Sofia på Målarstigens kommentarer om vår föreställning! Sådana ord gör att det är mödan värt:)

Ikväll har Linnea övningskört. Det var första gången på hela vintern och jag trodde nästan att vi måste börja om från början...Men snacka om att jag blev förvånad när det gick bättre än någonsin tidigare! Jag var tvungen att fråga om hon har tjuvlånat min bil och övat när jag inte har varit med;)

Nu på torsdag (den 5:e) ska jag opereras i andra foten. Usch.....jag är lite orolig! Nu blir jag isolerad igen i flera veckor, sittandes här hemma i rullstolen. Jag är inte van att vara beroende av andras hjälp och det är svårt att lära sig be om hjälp till sånt som man annars själv gör i en handvändning.

Nu måste jag gå o lägga mig! Jobb imorgon!

Kommentarer

Postat av: MorsanBaloo

Publicerad 2009-02-02 18:20:53

Hade gärna kommit och sett eran föreställning i stan, men så blev det inte, av olika skäl. Vet ju sen tidigare att ni är bra och musiken är ju "min". Nå, nästa gång. :)



Trist med foten, men den måste ju opas förr eller senare. försöker med nån kass positivitet här ;)

Postat av: MR

Publicerad 2009-02-03 22:02:28

Tyvärr har jag inte möjlighet att se er föreställning men det skulle jag väldigt gärna vilja göra. När kommer Ni till Uppsala?



Tycker redan synd om dig då du måste var isolerad i hemmet. Har själv brutit foten och varit sjukskriven i 10 v och knappt varit ut under den tiden.



Må väl och ta hand om dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela