AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Sommaren går mot sitt slut...

Publicerad 2009-08-10 23:02:27 i Allmänt,

Började jobba förra veckan men faktiskt så kändes det som att jag har varit ledig jättelänge och det var inte helt fel att återgå till jobbet igen. Nu kanske jag äntligen börjar fatta att jag fortfarande kommer att ha ett jobb ännu nästa sommar och förhoppningsvis ännu sommaren därefter också! Det har varit så många Up´s and Down´s kring jobbet (mest Down´s) de sista 2 åren så att man inte har vågat känna sig säker. Men nu är det kanske dags att göra det!

Denna sommar har det hänt lite av varje. Ibland har livet känts förbaskat bra....för att i nästa stund kännas mindre bra..Men "That´s life"! Jag har känt att jag har levt i alla fall:)

Jag har blivit mormoster igen:) Min systerdotter har fått en flicka den 21 juli. Det känns bra när släkten fylls på. Det tömdes ju en del när min farbror dog...

Liten Agnes..


I lördags stod vi i Dramaze för musikunderhållningen på en pubafton på Seskarö. Det gick vägen trots att jag fick jätteont i halsen och låg i feber natten mot fredag. Men det var jättekul att göra den sortens uppträdande! Vi gör gärna om det om vi blir tillfrågade!

Liten gruppbild på Dramaze (Anna-Lena saknas)


På söndagen var vi och badade i Sammakko-viken. Tyvärr så var inte Linnea med, det hade varit himla kul om jag hade fått med mig alla mina 3 barn samtidig! Det är inte så ofta nuförtiden som jag får gotta mig i moderskapet. Ungarna har ju alltid fullt upp med annat!

Erik med solskyddsfaktor 52.


Kalle intar strandposition.



Freja äter sjögräs.



Herrejestanes! Jag lyckades faktiskt få ihop till ett helt blogginlägg!? Och med bilder t.o.m.! Det har jag inte lyckats med på ett bra tag nu så det var då verkligen dags:)

Vi ses!

Kommentarer

Postat av: MorsanBaloo

Publicerad 2009-08-11 17:07:38

Ja det var verkligen på tiden. ;)

Vilka pinglor det var på bilden. Och jag hoppas att ni alltid kommer o sjunger när det är pubafton. :)



Vad skönt att det ordnade sig med jobbet.

Postat av: veronica

Publicerad 2009-08-11 20:29:59

Äntligen lite uppdatering:o)

Vill också se och höra er uppträda.. så visst MÅSTE ni ju göra om det,Snart!

De ordna sig med jobbet,vad kul.

Jättesöt liten Agnes.. Grattis mormoster:)

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-08-12 21:50:50

Jättestort grattis till mormosterskapet! En liten fin prinsessa! Vi har nu i kväll stt Linnea på tv. Vilken otroligt härlig tjej hon är! Vi är så tacksamma att hon finns hos oss!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela