AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Alla har vi varit små!

Publicerad 2008-09-20 10:46:44 i Allmänt,

Även jag. Jo, det är sant! Kolla här:



Jag är 1½ år på denna bild. Då var man "liten och söt". Nu är man bara "och".

Jag fick en snilleblixt till en julfest på jobbet för några år sedan. Jag bad alla mina arbetskamrater lämna in en bild på sig själv när de var små till mig och de fick inte visa sin bild till nån mer än mig. Dessa bilder scannades in, förstorades och hängdes upp på en  vägg. Sedan hade vi en tävling i att  gissa vem som var vem!  Det var både svårt och roligt. Där gick alla med svarsformuläret i ena handen, pennan i den andra och studerade både bilder och varann väldigt noga.
Det var himla kul att få se arbetskamraterna som barn. Bilden här ovan var mitt bidrag på mig. Jag kan ju  avslöja att det inte var alla som såg att det var jag.

Häv ö najs dei! 

Kommentarer

Postat av: veronica

Publicerad 2008-09-20 14:35:00

Åhh vad liten och söt!

Men de är du fortfarande=)

Vad rolig tävling du hade hittat på.. de måste man bara pröva på nån gång;)

Postat av: Kajsa

Publicerad 2008-09-21 00:10:22

men vad dom måste ha vart blind...det synns ju klart och tydligt att det är du!!!

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-09-22 12:06:20

Har skaffat en scanner så jag kan ju lägga ut en bild på mig i min blogg också!

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-09-22 12:07:34

Glömde att säga att man ser Son 1 i dig.

Postat av: Catharina

Publicerad 2008-09-23 20:17:40

nog är du dig lik alltid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela