AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Mamma Mia!

Publicerad 2008-10-29 21:48:27 i Allmänt,

Har just varit på bio och sett Mamma Mia!-The Movie. Den var riktigt underhållande! Även om jag aldrig varit nån stor ABBA-fan så tyckte jag om den. Storyn var rätt tunn men filmen var en energikick med många goda skratt! Meryl Streep var helt fenomenal!
Man blev lite avundsjuk på filmens Donna vars väsen satt så djupa spår i tre mäns liv att det fortfarande efter att inte sett henne på 20 år  älskade henne. Jag skulle ju ha varit nöjd bara jag hade blivit ihågkommen!


Image:MammaMiaTeaserPoster.JPG

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2008-10-29 22:21:29

Det riktigt forsade ut livsglädje! Min bästa Abbalåt har alltid varit "gimmie gimmie gimmie" Men nåt riktigt fan har jag aldrig vart...kanske nu då...Filmen gjorde mej glad!

Postat av: Johan

Publicerad 2008-10-29 23:47:51

Hmm den filmen hade ja gärna följt me dig å kolla...jo utmaningen klarade ja nästan...läs själv å bedöm=).

Postat av: veronica

Publicerad 2008-10-30 10:35:51

Hade också planer på och gå och se den på bio.. men dem sprack! Nåja ska se den hemma istället:)

Postat av: ALPen

Publicerad 2008-11-04 12:42:01

Hihi, den filmen är faktiskt en riktig glädjespridare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela