AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Utmanad again!

Publicerad 2008-11-18 21:02:47 i Allmänt,

Jag har blivit utmanad av Veronica

Tre saker som skrämmer mig:

Att mina barn ska drabbas av något ont
Naturkatastrofer 
Att tvättmaskinen ska gå sönder


Tre personer som får mig att skratta:

(Får jag säga bara 3?)
Anna-Lena
Kusin Katarina
Soile

Tre saker jag älskar:

Stugan i Nikkala
Min egen säng
Applåder

Tre saker jag hatar:

Stress
Baktaleri
Svartsjuka

Tre saker jag inte förstår:

Hur nån kunde komma på tanken att skapa atombomben
Hur någon kan utnyttja barn sexuellt
Hur någon kan utnyttja djur sexuellt

Tre saker som finns på mitt skrivbord:

Ett headset
En digitalkamera
Kladdpapper

Tre saker jag gör just nu:

Skriver detta;)
Funderar på att ta mig en kopp The
Hänger tvätt

Tre saker jag vill göra innan jag dör:


Se New York
Spela en dramatisk roll på en större scen
Sjunga med en rockband live

Tre saker jag kan göra:

Vrida mina underarmar
Göra en pålstek
Kroppkakor


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

Fågelsång
Vågor som rullar in mot stranden
Coldplays Fix You

Tre saker jag skulle vilja lära mig:


Dansa salsa
Spela piano
Att prata finska flytande

Tre favoriträtter:


Mammas köttbullar med mos
Lasagne
Kroppkakor


Tre personer som jag utmanar:

Anna-Lena  , Kajsa   och Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela