AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Lysande utsikter!

Publicerad 2008-05-03 19:11:56 i Allmänt,

Idag har jag gjort min dotterliga plikt och varit med min mamma till stugan i Nikkala. Det var alldeles vindstilla och jättevarmt! Helt otroligt för att vara 3:e maj! Vi krattade ihop lite jox som höststormarna lämnat kvar på stranden. Sen, efter utfört arbete, satte vi oss i solgasset och intog en kopp choklad och bulla och njöt av solen, värmen och utsikten.  Här får ni en bild på utsikten sommartid!

En plats att längta till.

Jag borde läsa manus nu, men jag orkar inte. Jag spar det till imorgon! Vi har teaterträning imorgonkväll och eftersom jag missade förra söndagens träning pga att min dotters pojkvän brutit foten så känner jag att jag måste göra dubbelt så bra ifrån mig imorgonkväll.

Häv ö najs ivning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela