AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Look At Me...

Publicerad 2008-05-24 21:01:24 i Allmänt,

....I´m as helpless as a kitten up a tree, osv osv sjöng jag idag! Det gick riktigt bra! Det var Anita, Rebecka och jag som sjöng till Hasses pianospel. Vi tog detta uppträdande som ett övningstilfälle och vi hade riktigt roligt! Jag fick coaching av en god vän efter ett uppträdande en gång och fick rådet att bli säkrare och "styra"  musiken med  sången. Det tyckte jag att jag lyckades med nu! En man kom fram till mig och sa att han tyckte jag hade bra sångröst. Det gjorde mig jätteglad!

Igår fick jag hjärnsläpp! Jag var på väg till Juoksengt och skulle tanka bilen på ST1-macken. Jag gick fram till automaten, tryckte in mitt bankkort och HADE PLÖTSLIGT GLÖMT KODEN!!!! Jag hade använt kortet kvällen före, har haft samma kort i 7-8 år, har bara ett kort men kunde plötsligt inte komma ihåg koden! Jag tänkte att om jag bara får koppla av och tänka på annat så kommer minnet tillbaka. Men Nej! Nu måste jag skaffa nytt kort och kod, sa de på banken. Ännu en kod att komma ihåg!! Jag lyckades ta mig till Juoisengi och tillbaka men bilen gick nog på ångorna sista biten.

Strax börjar Eurovision Song Contest! Heja Charlotte Perelli!

Kommentarer

Postat av: veronica

Publicerad 2008-05-25 04:35:21

Tackar så mkt:-)
HAr hänt mig också flera ggr att man plötsligt inte kommer ihåg koden:-(
Men de är klart man har ju så mkt koder i huvudet;)
Ha det, vi höres, Kram!

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-05-25 12:23:36

Jaa du, exakt samma hände mig på IKEA. Koden totalt bortblåst. Det var bara att uppsöka banken. Rotmos kallas det visst.

Postat av: Johan

Publicerad 2008-05-27 13:32:22

Vill du ha lite närings tips;)fråga mig...ha ha ha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela