AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Desperate Houswifes och nerver!

Publicerad 2008-05-06 22:32:28 i Allmänt,

Så har man nu lämnats i denna fruktansvärda ovisshet!.....Vem var det som fick kasta in handduken i "Desperate Houswifes"? Vems make var det som fick  lämna in? Hur ska vi nu överleva till nästa tisdag? Detta är ju fruktansvärt! 

Idag har jag varit på Sunderbyns sjukhus och fått mina nerver röntgade. Det är någonting som gör o n t...........jävligt o n t!!! Läkaren var mycket förbryllad över mitt fall. Jag har någonting som jag egentligen inte kan ha (och då snackar jag inte testiklar). Jag har någon konstig åkomma som orsakar någon konstig skada främst i min högra hand. Läkaren tittade på mig med en allvarlig blick, sedan log han lite och sa att "Du är en mycket mystisk person". Jag lovade (mer eller mindre) att jag skulle skänka min kropp till vetenskaplig forskning. Efter min död, givetvis!!

Varför kan jag inte vinna lite pengar nån gån? Nej då! Men nån mystisk åkomma som inte har nåt namn ännu men som kanske drabbar 1 på 5 miljoner, DET får jag!

Kommentarer

Postat av: catharina

Publicerad 2008-05-07 10:55:55

Ja typiskt ! och mijlonerna hade varit mycket roligare än en massa Ont Ont :-) hoppas att du får ett namn snart på vad det är du har...och hoppas att det snart gör mindre ont ! kramis

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-05-07 20:36:59

Det var inte du som vann 135 millar då? Det skulle ju vara en tröst i sjukdomseländet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela