AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Tröttsamt!

Publicerad 2008-06-23 23:29:46 i Allmänt,

Nu har semestern äntligen börjat och jag är jättetrött?! Jag fattar inte! Jag sover men det känns som om jag kan sova hur mycket som helst, jag får inte nog !  Och vädret är skit! Inte undra på att man är trött.

Imorgon kommer Anna-Lena hem från Grekland och vi har teaterträning på kvällen. Stackar´n hinner knappt kliva av planet förrän hon ska stå på scen, men vi måste tyvärr träna. Tiden rinner iväg och vi börjar känna oss lite smått panikslagna. Vi hade sångträning igår och jag tyckte att det gick såå dåligt för egen del att jag undrar vad jag utsätter mina vänner i truppen för! Deras insatster var helt okey medan jag lät som en mistlur. Jag borde nog hålla tyst!

Jag fick himla bra tips på uppdateringar av  "sju sorters blommor". Tygblommor, sju sorters sillar (det går säkert bra med ABBAs olika inlagda sillar) och sju glas vin (tips från Catharina som säger "du kan inte ana hur många snyggingar som bor i denna stad efter sju glas vin...för att inte tala om hur snygg man själv blir.!") Själv tänkte jag nästan prova Sju sorters snapsar men jag hann hejda mig!

Och du Sussi! Såpopera om desperata singlar finns redan! Bonde söker fru, Ensam mamma söker, Frusna män söker kärlek etc etc!
 
Fridens liljor!

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-06-24 09:59:22

Det är inget att ha. Här var det betoning på "desperate" som gäller!

Postat av: Mig själv

Publicerad 2008-06-24 14:01:23

Bonde söker fru och andra liknande såpoperor är väl "desperate" om någon! Sista chansen, liksom!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela