AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Sömnbrist!

Publicerad 2008-07-23 23:43:20 i Allmänt,

Varför är jag så korkad så att jag inte begriper att man ska gå och lägga sig i tid när man jobbar? Nej då, jag sitter uppe till närmare ett, försöker släpa mig ur sängen kl 6, lyckas med det halv 7, duschar, äter frukost, bäddar sängen. cyklar till jobbet (ja, jag klär mig ju innan givetvis), somnar i tjänsten strax före 10 sittandes vid datorn! Fy tusan, alltså! Varje morgon tänker jag att "Ikväll går jag och lägger mig tidigt". Jo Tjena! Samma procedur nästa kväll. Ni ser ju! Jag sitter här och klockan är snart midnatt! Jag blir såå trött på mig själv....

Idag har Linnea varit och övningskört med mig. Det gick riktigt bra! Jag behövde inte klamra mig fast vid dörren och jag slet inte loss handbromsen. Det är väl bra betyg!

Nej, nu går jag och lägger mig.
Good night!

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2008-07-24 09:03:51

Man känner igen de där:) Gjorde samma sak när jag hade ett jobb...

Postat av: ALPen

Publicerad 2008-07-24 13:43:07

Ja, jag förstår inte varför jag är som piggast kväll före arbetsdag och som tröttast och mest avslappnad kväll före helgdag..?

Postat av: catharina

Publicerad 2008-07-24 23:52:06

Hade du vita knogar och höll i dörrhandtaget när hon övningskörde....försök inte lura oss...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela