AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Rockvideos!

Publicerad 2008-08-09 09:59:58 i Allmänt,

Är rejält mör efter gårdagens tunnbad. Vi satt i tunnan i flera timmar...till köttet lossnade från benen. Kanske inte riktigt så, men nästan. Vi var ordentligt genomkokta iaf. Men vi hade jätteroligt! Jag gör gärna om det.
Jag har gjort rockvideos! Alltså....jag har stått bakom kameran, Inte framför!
Det var på festen hos Tomas som Rebecka bad mig filma deras (Azra Cross) uppträdande och gav mig en snabb kurs i hur man sätter på, filmar och stänger av kameran. Hon glömde dock att visa hur man zoomade så jag fick göra det manuellt för jag hittade inte zoomknappen i mörkret. Det gick bra ändå men jag var rädd att falla ner för trappan när jag backande återgick från närbild. Ja, det hade ju varit häftigt om man helt plötsligt hade sett himlen på filmen.

Här kommer filmerna med Azra Cross:








Basisten Timo har startat ett skivbolag, TL Records. Kolla in hans hemsida: http://www.tlrecords.se/

See ya!

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-08-09 11:31:43

Kul, Timo kanske vet hur det ligger till om man vill spela in covers o lägga på tuben. Tänkte på oss!

Postat av: kajsa

Publicerad 2008-08-09 13:35:59

Men jösses vad dom var bra!

Postat av: ALPen

Publicerad 2008-08-09 18:22:53

Jag hade lika kul i tunnan som du! Det verkar som om de andra också har trivts.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela