AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Ny hobby!

Publicerad 2008-08-30 15:24:27 i Allmänt,

Kanske man skulle börja sjunga på teckenspråk? Då märks det ju inte om man inte klarar de höga tonerna! Så här:



Kanske man skulle klara av det? Jag har ju fått höra att jag har gummiansikte.

Idag har jag varit utanför lägenheten för första gången på 13 dagar. Det var härligt att få komma ut. Det var min ex-svägerska  Biggan (gift med mina barns farbror )som förbarmade sig över mig och tog ut mig för luftning. Hon bjöd på fika i Torneå och en tur på ICA Maxi. Det var lite jobbigt för mina armar att gå så mycket med kryckor men gav bra träning!

På återseende!

Kommentarer

Postat av: RockMother Hälsar!

Publicerad 2008-08-31 07:54:33



Hello Gummianskite!

Att sjunga med teckenspråk! vilket härlig ide till våran show ... fast jag undrar ... hur sjunger man upp..värmer rösten..jag menar sångövningar.. hur ser dom ut??????????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela