AsaLindgren

"Irrar runt i universum"

Borta med vinden!

Publicerad 2008-04-22 23:02:49 i Allmänt,

Jag har upptäckt att jag har många fyndiga vänner. Det är bara att läsa deras bloggar! De bara "spottar" ur sig den ena fyndigheten efter den andra. Själv gör jag så gott jag kan. Under dagen kan jag komma på så många, smarta, fyndiga saker att skriva om, men när jag väl får tid att sätta mig vid datorn så är fyndigheterna Väck Me´Pusten (Borta med vinden, alltså)!
Ja, så nu sitter jag alltså här utan något fyndigt i sikte......så fort jag närmar mig datorn så får jag en släng av afasi och kan inte finna ord för vad jag vill säga!

Det finns massor av ämnen som jag skulle vilja avhandla. Exempelvis:
1. I`m gonna marrie Vinnie Vincent! Dramix nuvarande teaterprojekt som ska visas 3-5 juli (om allt går enligt planerna). För den intresserade rekommenderar jag att läsa Sussis blogg (länk till den finns under mina Länkar). Hon har gjort det som jag tänkt, nämligen berätta om vårt slit och våra träningar.
2. Tonårsförälderns ve och mödor. Mina 3 barn befinner sig alla i tonåren och det finns en hel del att fundera över när man är förälder till tonåringar.
3. Hundar.
och slutligen
4. Singelliv vid 45!

Återkommer när jag återfått skrivförmågan.

Tjo!

Kommentarer

Postat av: catharina

Publicerad 2008-04-23 08:24:31

Vi väntar !

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-04-23 18:12:27

Tack för positiv respons. Jag skulle gärna vilja veta vad som hade hänt om du inte hade nobbat SnickarMatte i lördags. Låt fantasin flöda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Årsmodell -63, 3 barns mor, teaterapa som helst bara vill sjunga och dansa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela